Fel hastighet i appen

Det låter som personerna som talar är fulla
De talar alldeles för långsamt och det gäller alla kanaler
Felet märkte jag idag fredag

Kommentarer

  • Hej Sverre!

    Du har troligen råkat komma åt hastighetsreglaget i appen och ställt in det så att allt ljud spelas upp lite för långsamt.

    Tryck på spelaren nedtill i appen så att en större version av spelaren öppnas. Då ser du en "hastighetsmätare" nere i vänstra hörnet, och om du trycker på den kan du åter ställa in att hastigheten ska vara x 1.0.

    Hör av dig om du inte hittar denna inställning!

    Annika Webbmaster
  • Tack för svaret
    Hittade själv lösningen bland era Vanliga frågor och svar strax efter att jag skickade min fråga Men stort tack för snabbt svar
    Vänligen
    Sverre Berglund
  • Så bra att du fann svaret själv!
    Annika Webbmaster