Livesändning av match

Varför hittar man inte livesändningar
På sr.se???? Försöket hitta aik-hif men omöjligt

Kommentarer

  • Hej Gustaf!

    Sedan 2021 extrasänder vi inte matcherna från Allsvenskan och SHL digitalt på samma sätt som tidigare. Publikintresset har varit för lågt för att det ska vara motiverat att sända alla matcher. Den lokala P4-kanalen bestämma om det finns vissa matcher som av olika skäl bedöms som extra intressanta och om det är aktuellt med direktsändning av en match hittar du sändningen på sverigesradio.se/extrasandningar

    Radiosporten är på plats och ger regelbundna rapporter i Sportextra, där den stora publiken finns, från alla matcher. Här kan du se hur de sänder:
    https://sverigesradio.se/artikel/radiosporten-sander-tider-och-innehall-i-p4

    Har du synpunkter på innehållet i sportsändningarna kan du kontakta redaktionen via e-post: radiosporten@sverigesradio.se
    Annika Webbmaster