Ladda ner toppnyheter i appen

Skulle man inte kunna ladda ner alla toppnyheter i sr-appen? Skulle vara bra när man är hemma på morgonen m eifi o ska åka t jobbet.

Kommentarer

  • Hej Bosse!

    Tyvärr är toppnyheterna och övriga nyhetslistor inte nedladdningsbara.

    Eko-sändningarna kan du däremot ladda ned nästan direkt efter sändningens slut. Om du går in under "sök program" i appens nederdel och skriver morgonekot, så bör du nå dagens ca 15 minuter långa morgonsändningar som sänds ett i timmen från klockan 6.

    Dessa sändningar är alltså samma som sänds i FM. Jag föredrar själv att lyssna på toppnyheterna när jag använder appen, men om du vill hålla dig uppdaterad utan att förbruka mobildata, är det den bästa lösning jag kommer på just nu.
    Annika Webbmaster