Krysset sparas inte på datorn

Hej. När jag löser Melodikrysset så sparar inte datorn fast jag kryssat  i tillåt cookies från tredje part, hur gör jag då ?

Kommentarer

  • Hej Lennart!

    Bakom kulisserna kan jag se att du skrev till forumet med webbläsaren Chrome. Använder du möjligen den webbläsarens inkognito-läge? I det läget får Melodikrysset inte spara information från det ena besöket till nästa.

    Läs mer om detta läge här:
    Surfa privat - Dator - Google Chrome Hjälp

    Återkom om det inte var detta problem!
    Annika Webbmaster
  • Jag missade att visa hur du snabbt kan se om det är inkognitoläget eller inte. I Inkognito-läget är överkanten av Chrome svart och det står "Inkognito" och det finns en stiliserad bild av en person med hatt och glasögon uppe till höger:

    Samma sida ser ut så här hos mig i Chromes vanliga läge

    Annika Webbmaster