Kryss på hemsidan laddas inte in alls

På den nya hemsidan kommer dt inte upp något kryss när man klickar på Lös krysset på nätet. Jag kör Chrome som är uppdaterad och det torde vara den mest frekvent använda webläsaren. Säg inte att ni byggt sidan så att man måste göra undantag eller andra inställningar för att se krysset.

Kommentarer

  • Hej Per-Ola!

    Själva kryssplanen ligger inte på vår egen hemsida rent tekniskt, utan på domänen korsord.se, och det är något med hur vi hämtar detta "främmande innehåll" som blockeras hos dig, mig och ett fåtal andra. Förmodligen finns det något i proxy-inställningarna som påverkar, men hellre än att göra undantag eller andra inställningar för att se krysset hos oss få som drabbas, ger jag en annan länk där du bör kunna nå krysset:
    https://sr.korsord.se/html5/

    Hör av dig om den länken inte heller fungerar hos dig!

    Jag har samma problem själv och har sett det inrapporterat från ytterligare någon lyssnare, men tack och lov verkar det vara ett sällsynt problem.
    Annika Webbmaster