Korsord bra för minnet

det är trevligt att lösa korsord 3st om dagen,man lärsig nya ord varje dag.ja hade bara90prosent närminne för2årsen pga alkolist.men nu har ja 100prosent minne,fotoskapistminne.mvh per-inge61år.

Kommentarer

  • Så fint att ditt närminne återhämtar sig. Korsord är verkligen en bra form av hjärngymnastik!

    Grattis till att du har tagit dig ur alkoholismen. Det är verkligen en bedrift, i synnerhet om du har druckit så mycket och så länge att närminnet påverkats så tydligt.

    Lycka till med kryssen framöver!
    Annika Webbmaster