Klassiska krysset laddas inte

Kan inte få fram kryssplanerna för klassiska krysset

Kommentarer

  • Hej Bo!

    Kvarstår detta fel? Testa här:
    https://sverigesradio.se/artikel/los-krysset

    Om felet kvarstår, så se om du får fram kryssplanen på denna sida:
    https://p2.korsord.se/games
    Annika Webbmaster
  • Inte heller jag kan få fram kryssplanen för klassiska krysset, trots ovanstående förslag till lösning.
    Lennart
  • Samma problem här. Hemsidan är ganska  virrig.
  • Inte heller jag får upp kryssplanen på någon av de länkar som fungerade i slutet av juni. Vi felsöker.

    Tack för att ni rapporterade in det!
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Jag har nu pratat medkolleger som arbetar med denna sida, och fått veta att problemet beror på att sista avsnittet för denna säsong nu har sänts och det inte finns någon ny kryssplan. I morse försvann det senaste krysset, och då upphör tyvärr den där "inbäddade html-grejen" som laddar in själva "kryss-modulen" att fungera.

    Redaktionen försöker lägga in någon form av ersättare, så att det ska gå att hitta tidigare kryssplaner och liknande.
    Annika Webbmaster