Klassiska Krysset 2021 går inte att spara

Jag har fyllt i krysset ett otal gånger och sparat men var osäker på en fråga. Så fort jag lämnar krysset så försvinner allt. Förr om åren har jag oftast hittat tillbaka till krysset. Jag har inget förbud mot cookies.

Kommentarer

  • Hej Kerstin!

    Kan problemet vara att du använder webbläsarens privata läge, där vi inte får spara innehåll från ett besök till nästa?

    Du skrev hit med webbläsaren Chrome på Android. Här kan du läsa hur du växlar mellan det vanliga läget och privata läget (inkognito-läget) i Chrome:
    Google Chrome: Surfa privat

    Hör av dig ifall detta inte verkar vara orsaken till ditt problem.
    Annika Webbmaster