Att återfinna en lista från "Poddar & program"

Jag skulle vilja kunna dela eller spara en länk till olika "Poddar & program" listor.

Kommentarer

  • Hej Örjan!

    I appen går det tyvärr inte att göra, men jag har själv föreslagit detta till utvecklarna, eftersom dessa fina samlingar är så svåra att återfinna.

    På hemsidan sverigesradio.se, som är anpassad för mobilen, går det att nå denna sida, där alla samlingar bör gå att återfinna. Du kan även söka upp en viss samling på hemsidan (men tyvärr inte i appen) om du känner till titeln.

    Till skillnad från sökningar på programnamn, enskilda avsnitt och kanaler, dyker den här typen av samlingar inte upp som ett automatiskt sökförslag, utan först om du väljer "visa alla sökresultat" (en knapp som är så stor att man kanske riskerar att missa den?), se bild:

    Efter att ha tryckt på stora knappen, ser jag fler sökträffar, och de samlingar som i appen ligger under rubriken "Poddar & program" återfinns bland artiklarna.

    Om det är någon samling som du inte kan återfinna med denna metod, så hör av dig! Ibland minns man ju inte vad det var för rubrik på en bra samling, och då hjälper vi gärna till att leta.

    Vi är stolta över vårt innehåll och hoppas att vi på sikt kan göra det enklare att återfinna den här typen av redaktionellt sammanställda listor både i appen och på hemsidan.

    Annika Webbmaster