Kan jag skicka in lösningen med ett ord blåmarkerat?

Hej,
När jag ska fylla i ett ord blir rutorna blåmarkerade, när jag fyllt i rutorna
flyttas det blåa till nästa ruta vågrätt. När allt är ifyllt blir ändå sista ordet
längst ner kvar som blåmarkerat. Gör det något? tänker att det kanske inte
kommer med?
Mvh Eva-Lena

Kommentarer

  • Hej Eva-Lena!

    Bra att du tar reda på hur det ligger till. Det spelar ingen som helst roll att det sista ordets rutor är blå. Det enda som är viktigt för att du ska kunna skicka in det, är att alla rutor har ett tecken i sig. Du kan inte ens skicka in det utan att alla rutor är ifyllda. Testa, så ser du!

    Sedan spelar det förstås roll vilket tecken du fyllt i, för möjligheten att vinna - men det säger ju sig självt.

    Lycka till!
    Annika Webbmaster
  • Tack! Då fortsätter jag att lösa kryssen!