Kan jag hitta P2-program via "sök podd"?

Förutom att lyssna direkt, vill jag streama musik/musikprogram på p2, tex; Text och Musik. Tidigare kunde jag enkelt trycka på sökfunktionen, välja p1, p2 eller p3 och skrolla fram program. Sen en tid tillbaks kan jag bara: söka podd.
Varför? Har avinstallerat appen, men kommer till samma resultat: sök podd
förutom direkt, nyheter, min lista.
Hur gör man?
/Helena

Kommentarer

  • Hej Helena!
    Möjligheten att leta fram alla program från en kanal finns kvar. När du går in på Sök podd så finns det en sökruta. Om du skriver in "text och musik" i den, så dyker programmet upp.

    Dessutom finns det tre länkar under själva sökrutan:
    • Upptäck där du når Utvalda poddar och, genom att skrolla nedåt på sidan, Utforska våra kategorier, Senaste nyhetssändningarna samt Program ur arkivet.
    • A-Ö där vi listar alla Sveriges Radios program i alfabetisk ordning
    • Efter kanal där du finner program P1, P2 och så vidare, det vill säga den funktion du saknar!
    Hör av dig om du inte kan följa min beskrivning och berätta i så fall var min beskrivning inte stämmer med hur det ser ut hos dig, så undersöker jag problemet eller förtydligar min beskrivning.

    Hoppas att du snart känner dig hemma i appen igen!
    Annika Webbmaster
  • Tack!
    Jag kan leta mig fram enligt din beskrivning./helena