LÖST: Kan inte nå SRs poddar via extern app

Är det nåt pågående fel hos SR?
Johan

Kommentarer

  • Om det är problem, så är du den första som rapporterar in det!

    Vilken extern app gäller det och vilket eller vilka poddflöden har du testat med?
    Annika Webbmaster
  • Verkar fungera nu, oklart varför det blev fel.
    Johan
  • Phu!

    Tack både för felanmälan och för att du kom ihåg att berätta att det löste sig.
    Annika Webbmaster
  • När jag berättade att felet hade upphört, så svarade en utvecklare:

    Kul! Jag releasade just en hotfix på det jag misstänkte var problemet
    Sällan har kedjan felrapport från lyssnare -> support -> utvecklare -> release av fix -> återkoppling från lyssnare gått så snabbt!

    Tack för hjälpen!
    Annika Webbmaster