Julkalendern 2017, Marvinter

Om jag laddar ner julkalender från 2017 kan jag lyssna på den efter november isf? står att den finns tillgänglig november ut bara

Kommentarer

  • Hej David!

    Så bra att du frågar, för du kan behålla alla avsnitt - om du laddar hem dem från vår hemsida eller via appar som är byggda för att hantera poddar. Om du laddar ned avsnitten i vår egen app Sveriges Radio Play kommer de däremot att försvinna när våra rättigheter upphör.
    Annika Webbmaster
  • PS: Här kan du ladda hem alla avsnitt:
    Alla avsnitt av Marvinter

    Annika Webbmaster
  • Tack för svaret!