Jag kan inte spela någon podd på PC

Jag kan inte spela någon podd i sverigeradio och jag bor utomlands nu. Kan du hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej! Gäller det all typ av lyssning eller enbart poddar? Vi har under os infört en geo-blockering på P4-kanaler, så dessa går inte att lyssna på från annat land än Sverige, men det låter inte som att det är det du försöker göra?

    Mvh Niklas
    App-utvecklare
  • Hej! Jag kan inte lyssna alla lyssningar.
  • Hej Yi!

    Är det fortfarande problem att lyssna på Sveriges Radios poddar?

    Se hur det går på denna sida:
    Radio Sweden på lätt svenska, alla avsnitt

    Se först om du kan spela upp ljudet med hjälp av play-knappen (markering 1). Om det inte går, så se om du kan ladda ner en mp3-fil med ljudet, och sedan lyssna (markering 2).

    Lycka till!

    Annika Webbmaster