Inbäddning med specifik tid

Hej. Jag ville göra en inbäddning av länken nedan men tyvärr faller tiden #8378 bort när jag ska bädda in (hämtar inbäddningslänk den vanliga vägen genom er Dela-knapp). Varför händer detta? Det har fungerat förut. Men nu går det bara att bädda in och så spelas allt från början. https://sverigesradio.se/avsnitt/1703831#8378

Kommentarer

  • Hej
    Det kan nog vara så att stöd i embedspelaren inte kom med när vi byggde om den - jag ska ta med den till teamet och se om det är något som går att lösa enkelt.

    mvh
  • Tack Karolina. Jag har för mig det har funkat förut, men det kan också ha varit en dröm. Ser fram emot återkoppling igen =)