Har min fråga i forumet tappats bort?

Jag har märkt att min tråd https://kundo.se/org/sverigesradio/d/uppspelning-borjar-ibland-pa-fel-stalle-efter-uppd inte längre verkar visas i listan över era frågor.

Kanske blev något fel i samband med att någon annans inlägg i tråden flyttades till en annan tråd? Detta i kombination med det faktum att mitt senaste svar på frågan som ställdes inte har kommenterats, gör att jag vill försäkra mig om det har lästs.

Naturligtvis förstår jag att ni har mycket att göra och att det finns många betydligt angelägnare saker än mitt problem, så tolka absolut inte detta som att jag försöker att skynda på er.

Kommentarer

  • Jag förstår att du undrar, men av olika skäl har vi valt att arkivera din fråga, så att den är mindre synlig för andra besökare.

    Det är något vi gör med majoriteten av alla trådar i forumet och det finns ingen exakt princip för hur vi resonerar om vilka som ligger öppna och vilka som inte gör det. I just detta fall handlade det om att det är ett fel som vi gärna vill få in fler "unika och genuina" beskrivningar av. I och med att du har beskrivit problemet tydligt, är det lätt hänt att eventuella andra lyssnare med samma fel "hänger på" och svarat "jag har precis samma fel" utan att de beskriver det närmre - och då missar vi detaljer som de annars hade kunnat ge oss.

    Du är inte borttappad. För oss som arbetar med supporten har synligheten inte minskat.

    Den här tråden låter jag förbli synlig, för din fråga (och mitt svar) kanske kan hjälpa andra som undrar över varför deras fråga inte längre syns i indexeringen ...
    Annika Webbmaster