Jag har flyttat - hur ändrar jag adressen?

Hej! Jag har flyttat och hittar inte var jag skriver in min nya adress. Gäller inskick av lösningen till Melodikrysset.
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Ojdå, nu fungerade det att ändra adress. Löste det själv😃

  • Bra jobbat!

    Jag lade din fråga under en ny rubrik, så att andra med liknande problem kan bli hjälpta.

    Krävdes det bara lite väntetid, eller gjorde du något speciellt för att uppdatera adressen?
    Annika Webbmaster