Google assistent och Ekot 16.45

Efter att man bytt namn på dagen eko kan man inte starta dessa. Eller vad ska man säga för att starta  Ekot 16:45?

Anders

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Du kan be om Ekot. Testa denna fras:
    Hej Google, be Sveriges Radio spela Ekot.
    Då får du samma innehåll som du fick om du tidigare frågade efter Dagens Eko, vilket dock ska ha varit den senaste av de nyhetssändningar som ingår här:
    sverigesradio.se/ekot

    Just nu skulle jag exempelvis få Ekot 12.30 från idag, eftersom det är den senaste sändningen.

    Återkom om det inte fungerar hos dig!
    Annika Webbmaster