Går inte se bilder och spela upp ljud längre

Jättekonstigt, använder google chrome och er sida har alltid funkat men nu går det inte att se bilder längre, inte heller går det att spela upp ljud. Har det med flash att göra?

Kommentarer

  • Hej
    Det låter som att vårat CDN blir blockerat av någon anledning.
    Se till att du i något säkerhetsprogram inte blockerar static-cdn.sr.se eller live-cdn.sr.se eller lyssna-cnd.sr.se
    Om du inte har något program som kan tänkas orsaka det så kan det vara din internetleverantör som har problem med leverantören av vårat CDN.

    mvh
  • Har inte gått att spela upp innehåll från SR.se på webbläsare under flera månader och det är märkligt att ingen annan rapporterat in problem. Känns som att vi inte får vad borde få för vår public service-avgift. Har senaste uppdateringarna av Google Chrome och MS Edge. Internetleverantörren är inte helt okända Telia. Reklamblockerare avstängd. Inget meddelande från F-Secure. Så vad f-n mer kan vi göra?
  • Hej Ulf!

    Jag svarar i den andra tråden du rapporterade in problemet i.

    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.