Går ej prenumerera på Trafikradions flöde

Hejsan!
Det går inte att premumerera på Trafikradions flöde via RSS Reader. Får detta felmeddelande.
Se bifogat.

Kommentarer

  • Hej
    Vilken sida kommer adressen från?

    mvh
  • Hejsan! Jag har inte fått ngn notis att ni svarat på den här frågan. Skumt.

    Detta är felmeddelandet jag får när jag klickar på Trafikradions länk ”Prenumerera på trafikinformation”. Man får samma om man klickar på RSS-ikonen. Jag är på
    Området Västernorrlands sida. Det har funkat förut men jag råkade klicka bort Trafikradion ur RSS-appen
  • Vilken RSS-app är det du använder?

    mvh
  • Hejsan! Den ni tidigare rekommenderat RSS-reader.
  • Hej
    Jag tror problemet är att Safari tagit bort sitt inbyggda stöd för RSS.
    Jag testade RSS-läsaren Feedly, och där fungerar den - problemet är att man måste lägga in länken https://api.sr.se/api/rss/traffic/2863 själv, det går inte att klicka på den på siten för att få in den i RSS-läsaren.

    mvh
  • Hejsan! Nu funkar det! Men skumt jag inte fick annat felmeddelande när jag klickade på er länk.
    Tusen tack för länken! Oumbärlig tjänst för en pendlare med bil! 😻
  • Bra!

    mvh