Kan jag skicka in helgens lösning idag, torsdag?

Hej. Löste krysset i lördags men var på Mallorca så hann inte skicka in. Är det för sent att fyllande online? Med vänlig hälsning, Lili

Kommentarer

  • Hej!

    Det går att skicka in svaren till och med onsdag, men det går inte att skicka in lösningen därefter.

    Melodikrysset löser vi dock inte enbart för möjligheten att vinna ett badlakan eller en serveringsbricka - även om dessa är trevliga - utan för att få en stunds underhållning och hjärngymnastik - och det hoppas jag att du fick, trots att du inte skickade in lösningen den helg du tog del av programmet från Mallorca!

    Lycka till med framtida kryss
    Annika Webbmaster