Förslag: markera ospelade favoritavsnitt som spelade

Hej!
Kan ni inte lägga till en knapp för att markera ospelade avsnitt i listan med ens favoritprogram som spelade? Jag följer tex Jazzradion men vill inte lyssna på allt som läggs ut.
För att ta bort ett avsnitt nu måste man ju börja spela avsnittet och sen spola till slutet för att det ska försvinna, det är lite omständigt.
Tack och hej!

Kommentarer

  • Hej Erik!

    Tack för ett relevant och vettigt förslag! Jag förstår helt klart fördelen med att ha en knapp som markerar avsnitt som lyssnade, istället för att behöva spola fram till slutet av avsnitten för att få dem att försvinna. Vi kommer att framföra detta till utvecklarna och höra om förslaget är något som man kan titta på nu under hösten.
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)