Equalizern är borta!

Vart tog equalizern vägen hade den på förra mobilen, nu är den borta

Kommentarer

  • Hej Örjan!

    EQ:n fanns i själva mobilen, inte i vår app, och därför är det mobiltillverkarna som har störst möjlighet att svara på hur de resonerat när de valt att inte ha en sådan funktion.

    Den här frågan ställdes visserligen för snart två år sedan, men i den tråden står det en del tips, bland annat länkar till equalizern-appar för Android.

    Lycka till!
    Annika Webbmaster