Dela program från webben vid viss tidpunkt

Hej!

Jag vill minnas att ni tidigare har gett möjlighet att dela ett program från webben från en viss tidpunkt i programmet. Jag hittar inte denna funktion längre. Åtminstone inte på sidan, som jag har länkat nedan. Hur gör jag?

https://sverigesradio.se/avsnitt/1742863

Kommentarer

  • Hej Magnus (och tack för lyssningstipset)!

    I mitt exempel vill jag dela tidpunkt från 12 minuter och 34 sekunder. Så jag går till avsnittet och trycker på "dela":

    I det lager jag då ser, bockar jag i "dela från" och väljer tidpunkt:

    (Sen kan man välja hur man delar - och personligen brukar jag föredra att själv kopiera in länken, även om jag till exempel ska dela med mejl, men det är ju en smaksak.)

    Hör av dig och berätta vad du har för webbläsare om du inte får det att fungera som jag beskriver!

    Annika Webbmaster