Dela avsnitt

Jag kan inte hitta hur man delar med sig av ett program i senaste versionen av iOS-appen? Vart jag än trycker eller letar så hittar jag det inte? På webbsidan finns alternativet men ej i appen, ett problem appen dragits med tidigare förstår jag.

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Ett avsnitt jag lyssnar på kan inte jag heller dela på ett enkelt sätt. Om jag däremot letar upp avsnittet (oavsett om det sker under Sök program eller på annat vis) så når jag en trepunktsmeny där det går att dela.

    Detta är förstås fel oavsett om vi har missat att ha med funktionen medan man lyssnar eller om den finns kvar, men med ett så mystiskt gränssnitt att varken du eller jag hittar den.

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in detta - och för att du vill dela med dig av vårt innehåll!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Detta är en bugg, och vi kommer att rätta till det i nästa uppdatering. Tack för hjälpen!
    Annika Webbmaster