Castning från SR Play-appen fungerar inte

Det går inte längre att casta från SRPlay till ChromeCast. Varför är funktionen borttagen. Det gick tidigare.

Kommentarer

  • Hej Janne!

    Jag hoppas att du ser detta svar, för du har skickat in den här frågan två gånger tidigare och min kollega Ted har svarat dig och frågat om du ser någon casting-ikon:

    Om du ser mitt svar här, så återkom. Du kan inte svara till oss med e-post, utan måste gå till den sida på internet som du har skrivit frågan på, det vill säga hit:
    https://kundo.se/org/teknisk-support/d/castning-fran-srplay-appen-fungerar-inte/

    Hoppas att du kan återkomma den vägen, så att vi har möjlighet att hjälpa dig!

    Annika Webbmaster
  • Nej, jag ser ingen castingikon.
  • Nu hittade jag ikonen, men först efter att ha klickat på nytt på det program som spelar.
    😊
  • Åh, så bra!

    Fungerar castingen som den ska nu, alltså?
    Annika Webbmaster