Bugg när man byter nyhet (Android 12)

Tack för att ni löste förra bläddringsbuggen jag rapporterade, men med den nya versionen är det fortfarande stundtals problematiskt men långt ifrån lika irriterande.

När man byter nyhet framåt så går den ibland framåt och ibland spelar den om samma nyhet från början. Det verkar hända helt sporadiskt. Se videon jag skickar med.

Kommentarer

  • Hm ... Utvecklarna skrev att den senaste versionen innehåller:
    Förbättring vid uppspelning av spellistor i Android 12 (tillfällig lösning som gör det något bättre men inte perfekt)
    Och det verkar ju stämma. Det fungerar bättre, men problem kvarstår. Detta är alltså en tillfällig "quick fix", och det kommer att bli bättre.

    Tack för att du dokumenterade problemet!
    Annika Webbmaster
  • Hej Niklas!

    Jag tänkte bara höra med dig om du fortfarande upplever detta problem eller om det nu fungerar bättre att hoppa mellan nyheterna i appen? Utvecklarna har jobbat på att åtgärda felet, av den anledningen ville jag kolla med dig om du upplever någon förbättring sedan dess att du kontaktade oss gällande detta?
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Der funkar fint nu. Tack!
  • Skönt att höra, tack för återkoppling!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)