Brusigt ljud

För några dagar sedan brusar mottagningen även att insignalen är på max som tidigare. Takantenn finns. Testat tre olika radiomottagare varav två separata tuners som intill  nu fungerat perfekt. Längre tillbaka i tiden har det funnits nåt slags 'rymdljud' i bakgrunden.

Kommentarer

  • Hej Thommy!

    I detta forum svarar vi på frågor gällande teknisk support av appar och webbtjänster, så frågor om FM-sändningen saknar vi dessvärre kompetens att svara på. För funderingar gällande radioutsändningen behöver du vända dig till Teracom, det företag som sköter själva radioutsändningen.

    Lycka till!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)