Hur stänger jag av pushnotiser?

Jag får pushnotiser som jag vill avsluta.

Kommentarer

  • Hej Lars-Ivar!

    För att slippa ta emot pushnotiser så går du först in i appens inställningar som du når genom att klicka på Min sida (längst ner i appens högra hörn), därefter finner du Inställningar längst ner på sidan.

    Där finner du ett alternativ som heter Pushnotiser, se bild:

    När du klickar på Pushnotiser kommer du en sida med inställningar, där du kan slå av notiserna helt. Många lyssnare väljer dock att tillåta notiser för Viktigt meddelande till allmänheten (VMA), och slå av alternativet Nyheter från Ekot (och eventuella andra redaktioner som är aktiverade).

    Hör av dig om denna beskrivning inte går att följa hos dig - eller om detta inte hjälper!

    Annika Webbmaster