Problem att skicka in krysset på hemsidan

Varför får man inte svar att krysset är inskickat som man får från Klassiska krysset?

Kommentarer

  • Det ska du få.

    Så här ser det ut när jag skickat in ett kryss:

    Står du kvar vid formuläret där du skrivit in adressen, trots att du tryckt på Skicka in, eller vad händer?

    Annika Webbmaster
  • Jag kom på en sak som kan ge problemet!

    Se över så att du har fyllt i alla fält och att det verkligen är en korrekt e-postadress! Jag testade att skriva in en icke giltig adress (det måste stå något både före och efter @-tecknet), och då gick det inte att skicka in.

    Det blir en väldigt svag "P4-rosa" ram runt fältet där e-posten ska stå, men den är så diskret att den är lätt att missa!

    Annika Webbmaster
  • Harald rapporterar i ytterligare en saksom gör att krysset inte går att skicka in.
    När man skrivit för mycket i fältet "namn" när man skickar in melodikrysset får man felmeddelande om nätverksproblem istället.
     Harald försökte skriva en kommentar i namnfältet, vilket inte fungerar. Han fick ett meddelande om "nätverksproblem", men när jag försökte återskapa samma fel i Chrome på Windows-dator, fick jag inget felmeddelande alls.
    Annika Webbmaster