Appen: kan inte lyssna i flygplansläge

Jag flyger ofta och då använder man flight mode men då då kan man ej lyssna på de program som man har laddat hem. Det har fungerat förut, så jag antar att det är något som ni har gjort.

Kommentarer

  • Hej Mikael!

    Det har fungerat förut, så jag antar att det är något som ni har gjort.
    Ja, du har helt rätt. Det är vi som har smugit in ett litet fel i appen som gör att dina nedladdade avsnitt inte går att nå på alla sätt som de borde, men det ska gå på dessa två vis:

    Metod 1
    Starta ett avsnitt via trepunktsmenyn till höger om avsnittet:

    Metod 2
    Starta avsnittet genom att trycka på den bild som hör till avsnitt (alltså den bild du ser när du är kvar i vyn med alla nedladdade avsnitt):

    Naturligtvis vill vi göra så att det även fungerar om man trycker på texten, men tills vi har löst det problemet, hoppas jag att detta svar hjälper dig att kunna lyssna på våra program medan du flyger.

    Vi ber om ursäkt över att vi krånglat till det!
    Annika Webbmaster