Android widget

Skulle det gå att utveckla denna widget så att man själv kan välja vilka fyra kanalgenvägar som visas? Ex.vis kunna byta ut P3 mot P4plus.

Kommentarer

  • Hej och förlåt att vi missat att svara på detta!

    I själva appen finns det fem "sockerbitar" på startsidan och där är vi på väg att ersätta det som varit "Sisuradios sockerbit" så att man där kan välja en extrakanal. Bland dessa extrakanaler kommer P4 Plus att finnas. I Iphone är detta nyligen släppt och vi hoppas på att kunna släppa detta snart även för Android.

    Jag tycker att det vore logiskt om vi även i widgeten ger plats för denna femte, mer flexibla, kanal-genväg - vilket jag tar upp med app-teamet! (Det kanske finns tekniska begränsningar som försvårar det.)

    Ha det så gott och förlåt igen för att svaret dröjde nästan ett halvår!
    Annika Webbmaster