Ändrat utseende vid uppspelning.

Varför ser jag inte längre information om det som spelas upp? Nu visas bara title och vilket program det är som spelas. Tidigare såg jag vad avsnittet handlade om och en bild som visades vid exempelvis nyheter.

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    Det låter lite märkligt. Ser du inte längre någon bild alls när du lyssnar på ett nyhetsinslag? Hur länge har du upplevt att appen ser annorlunda ut?
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Några veckor nu. I övrigt funkar det men det känns som det var snyggare och mer användbart tidigare. Så här.ser det ut nu.

  • Tack för återkoppling med bild! Detta är en bugg i appen som utvecklarna är i full gång med att åtgärda. Problemet ska vara löst i nästa uppdatering av appen som kommer ut senare i veckan. Så, håll ut! Vi ber om ursäkt för besväret.
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)