Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Felanmälan

Hej!
Jag och min familj reste med er i lördags12/5 från Stockholm 11:45 till Hedemora 13:35, tyvärr kom vi inte av tåget i Hedemora. Stoppet var allt för kort och vi fick inte upp dörren, hade inte en chans att hinna till en annan dörr eller påkalla tågvärdinna. Hann upp tågvärden då tåget var i rullning och blev tvungna att följa med till nästa station, Säter. Tågvärdinnan var mycket otrevlig mot oss och vi var alldeles chockade först att vi inte hann av och sedan av tågvärdens bemötande. Ser inte tågvärdarna i sina biljettsystem att det är passagerare som ska kliva av? Ledsen och besviken över bemötandet. 
Mvh Linda
Linda Larsson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Linda
    Först och främst vill jag be om ursäkt för det bemötande du och din familj upplevt på din resa med oss.
    Stoppet var i själva verket mellan 1-2 minuter men oavsett detta ska vår personal hålla koll så att man hinner stiga av. Det är dock inte helt lätt då det ofta är många som stiger av.
    Oavsett ska ni inte bemötas på det sätt ni upplevt utan tågvärden skall vara er behjälplig.
    Jag har framfört er kritik till tågvärdens närmsta chef så att det inte upprepas.
    Med vänliga hälsningar

    Martin Drakenberg
    Affärschef Tåg i Bergslagen, Stockholm - Borlänge/Falun - Mora
    SJ AB
    Vi ses på sj.se, i vår app, på Facebook, Instagram och Twitter
    Hugo

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.