xml-filer

Hej!
När jag tar hem xml-filer får jag sedan ett halvår får bara upp sidor som ser ut som kodning. Detta gäller med Firefox och Crome. Med det i datorn befintliga Exporer får jag upp justa sidor med programbeskrivning och hemladdningslänk. Jfr. bifogat.
Har ni en aning om vad detta kommer sig?

Kommentarer

  • Hej
    Det är för att Firefox och Chrome tagit bort sina inbyggda RSS-läsare.
    Numera får man använda ett tredjepartstillägg om man vill använda det.

    mvh