Widget på iOS

På iPhone skulle jag vilja kunna välja vilka genvägar jag får om jag "trycker hårt" på skärmen. Idag kan jag bara spela P4 från den menyn. Jag vill kunna ändra det till P1! Jag skulle även vilja ha en SR widget.

Kommentarer

  • Hej Martin!
    Jag har förmedlat båda dina förslag till vårt team för appen. Tack! vill också bara säga ursäkta för att du får ett sånt sent svar.
  • Hej igen Martin!
    Ville bara tillägga att vi har en widget på gång där man kan välja på fler kanaler. Samtidigt ska 3d touch ses över. Så det ser ut som om du kommer få det du önskar av appen 😀