Well done, Esmeralda Moberg!

hej ezmiralda moberg
Du är helt exeptionelt radio producent, på sr(bland alla de neundretallare på sr, utan tveckn. Det enda som kan macha dig, är samir yosefi(en reall mach) men i längden du vinner.
det är konstig, du gör hela programet, o du kallar nån annan för producent, antingen jag har förstått tittel PRODUCNET fel i hala mitt liv, eller Srs chefer ute o ciklar som vanligt.
Great job ezmiralda, som engelsmanen säer WEL DOWN
Majid/norrköping

Kommentarer

  • Hej!

    Kul med beröm, även om jag inte håller med om att vi andra på Sveriges Radio är neanderthalare ...

    Fast berömmet kom i fel forum. Här hjälper vi lyssnare med tekniska problem. Men kolleger som gör ett bra jobb ska förstås få veta det, så jag skickar detta vidare till
    esmeralda.moberg@sverigesradio.se
    Annika Webbmaster