webtablån raderat Soundtrack med Johanna Koljonen

Hej
kollar in tablåinformationen för programserien "Soundtrack med Johanna Koljonen" som gick några sensomrar (..aug) bla 2018 på söndagar kl 22:00, men får bara: "Sidan eller ljudet hittades inte" när jag klickar på länkarna i tablån för detta program. Andra programinslag kommer man in på för samma datum. Vad är felet?

Kommentarer

  • Hej
    Musikprogram har generellt bara rättigheter i 30 dagar, och just i tablån är det svårt att länka rätt på gamla program.

    mvh
  • Men det handlar inte om att jag vill efterlyssna, utan bara se texten (informationen) som låg i tablån.
  • Om program inte sänt på flera år så inaktiverar vi sidorna, så det finns ingen sida att visa längre.

    mvh