Webbstödet är helt lysande

vill bara skicka lite 'kudos' till er för hur sketans bra er webb har varit och är de senaste åren. Inte minst stödet i mobilen numera då man ska lyssna direkt eller på poddar. Jag är systemutvecklare sedan massa jedra år tillbaka och ser vilket jobb ni lägger ner för lyssnarna. Lätt en av Sveriges bästa sajter. Fortsätt så!

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Tack det var kul att höra! Utvecklarna tackar och hälsar här!