Webbspelaren böjar avsnitt mitt i

Hej!

Ofta när jag börjar att spela avsnitt på sr.se så börjar de spelas mitt i, ungefär som att jag återupptar uppspelningen fast jag aldrig har hört avsnittet tidigare. Hände senast på P1 Dokumentär, Hästgården - Pakten.

Jag har inte lyckats se något mönster i tidpunkten som avsnitten börjar att spelas från. Förväntat är såklart att nya avsnitt börjar spelas från början.

Jag använder Chrome (66.0) på OS X (10.13.4).

Vänliga hälsningar,

Erik

Kommentarer

  • Har du avbrutit lyssningen av ett annat avsnitt innan det händer?
    (Som att den försöker återuppta uppspelningen men missar att det inte är samma avsnitt)

    Har du några cookie/javascriptblockerare installerade?
  • Nej, jag lyssnade klart på avsnittet innan.

    Jag har Adblock Plus installerat.
  • Jag har inte noterat beteendet på PC, men jag ska se om jag kan hitta en Mac att testa på.
  • Hej Karolina,

    jag vet inte om du har haft någon lycka i att reproducera felet, men det uppstod precis igen för mig. Jag började med att lyssna igenom hela P3 Dokumentär om Caremaskandalen tills avsnittet var slut. Sedan började jag att lyssna på P3 Dokumentär om Svininfluensan och vaccinets offer, då började spelaren 32 minuter och 11 sekunder in i avsnittet, trots att jag inte lyssnat på det tidigare.

    Hoppas att det hjälpa med felsökningen.
  • Hej Erik!
    bara för att ringa in problemet lite, har du möjlighet att testa om du får samma fel i Safari?
  • Hej Jesper,

    tyvärr (för felsökningen) så uppstår ju inte problemet varje gång jag lyssnar på ett avsnitt. Men jag kan försöka att använda Safari som SR-browser ett tag och se hur det funkar.
  • du har inte SR öppet i flera olika flikar?