Webbspelare stoppar andra appar

Om sr strömmen avbryts av att jag startar en annan webbspelare i annan flik så stoppas det nya strömmen av sr. Måste först stoppa sr om den inte ska sabotera för det nya jag strömmar.

Kommentarer

  • Börjar SR spela igen, eller är båda tysta?

    Vilken webbläsare och operativsystem använder du?

    Och är det direktsänd radio eller efterhandslyssning (klipp t.ex), eller båda?

    mvh

  • Båda blir tysta. Går att starta om till exempel video på svt, men den stoppar igen efter någon sekund. Måste stänga sr fliken.

    Chrome och Opera. Android 10.

    Verkar vara sr direktsändningen bara.
  • Jag kan återskapa det på Android, men det verkar inte hända på iPhone.

    Jag lägger in det som en bugg att lösa samtidigt som vi tittar på den andra buggen du anmälde - vi vet dock att den ser ut att kräva rätt mycket arbete, så jag kan inte lova när de blir lösta, men förhoppningsvis ska det inte ta för lång tid.

    mvh