webbspelare "hoppar"

Hej!
jag brukar lyssna live via chrome men pausa i mellanåt. förut har det inte varit ett problem förutsatt att man inte hamnar "för långt efter". sen ca. 2 veckor tillbaka går det att lyssna så en liten stund men sen hoppar ljudet framåt typ 15 minuter trots att spelaren säger att den är kvar på samma klockslag.

Jag har även testat lyssna via Edge och med en annan dator upplever samma problem.

Kommentarer

  • Hej
    Ungefär hur länge brukar du pausa?

    mvh
  • Allt mellan 5 och 30 minuter. inte så länge att spelaren automatiskt hoppar till live.

  • Ja jag har inga problem att återskapa det - jag lägger in det som en bugg.

    mvh
  • Webbspelaren hoppar fortfarande. Efter de senaste uppdateringarna kan man inte ens backa till början av ett program, hoppar man med |<< med chrome i android (er största kundmjukvarukombination?) så kommer man ofta tex mitt i sjövädret. Detta borde gå att ordna?
  • Hej
    Vad är det för telefon du har?
    Jag har själv inga problem på en Huawai, men jag ska se om jag kan hitta andra att testa på.

    mvh