Webbkrysset v10.

Webb krysset v10 har en massa rutor som fattas 🙁

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Det låter som om du har råkat komma åt zoom-funktionen i din webbläsare. Då kan kryssplanen bli konstig ...

    Vi har skrivit om det på Melodikryssets hemsida:
    Kryssplanen har konstiga gråa fält och stämmer inte med det Eldeman läser upp
    Pröva att trycka control och 0 (noll) samtidigt för att återställa den zoomning du troligen gjort.

    För en del besökare med Internet Explorer verkar ctrl och 0 inte fungera. I så fall kan du gå in under kugghjulet uppe till höger i din webbläsare och se efter att det står "Zooma (100%)". Står det något annat så klicka på "Zooma in" eller "Zooma ut" så att det blir 100 %.

    Hjälp med krysset

    Hör av dig om det inte hjälpte!
    Annika Webbmaster
  • Hej.

    Jag använder min iPhone 7👍🏻

    Hälsningar
    Mats😉
  • Ok, är det via vår app eller hemsidan?
    Annika Webbmaster
  • Så här ska en korrekt kryssplan se ut:
    https://sr.korsord.se/images/kryss/kryss2019w10.png

    Hur mycket är det som skiljer sig?

    Annika Webbmaster