VoiceOver-problem med sökfältet i Sveriges Radio Play

Hej Annika,
nej det är sökfeltet i appen Sveriges Radio Play som försvann. Annars kunde man leta efter ett sökord som t ex "Lucia" och sen fanns el lista med alla sändningar. Men, jag kann tyvärr inte alls hitta sökfeltet i appen längre. Inte under fliken program, hem, min sida, eller vart som helst. Det var of Topic... Sorry. Med hjärtliga hälsningar, Sandra

Kommentarer

  • Hej Sandra!

    Jag har missat att berätta att vi undersöker detta ihop med en del andra Voice Over-problem.

    Själva sökrutan når du om du går in under "sök program" i appens nederkant. Den ligger högst upp på den sidan.

    Tack för att du rapporterade in det!
    Annika Webbmaster