VMA - öppet API? RSS-flöde eller liknande?

Kommer att ha smart styrning av ventilationen beroende på vissa villkor (co2/fuktmätning).

En tanke då var ju om det gick att strypa ventilationen om det går ut ett VMA med just den informationen. Låter ju mer avancerat än det är. Finns appar som IFTTT och liknande.

Hörde från MSB att det är ni som har den datan och funderar på att släppa den som ett öppet API. Hur ligger det till med det?