Hur långt har jag lyssnat på ett avsnitt?

Hej!

När jag spelat upp delar av ett program kunde jag förr se att ett program var spelat eller vart i programmet jag var genom en bit markör längst ned på listan av program. Se bilden.
Numera syns inte denna linje vilket gör att jag inte vet vilka program jag lyssnat på.

Kommentarer

  • Hej!

    Har du möjlighet att bifoga en bild? Berätta också vad det är för telefon det gäller.

    Lägger sig program du påbörjat fortfarande under "Fortsätt lyssna" som du når via "Mina sidor" i appens nederkant, eller saknas programmen där?
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Bifogar bilder.
    Jag använder sony xa1 ultra med Android 8.0.0.
    Jag hittar inte fortsätt lyssna längre.
    Själva spelaren finns och fungerar men vill ju se vilka avsnitt jag lyssnat på förut.

  • Fel av mig!

    Det heter ju inte Fortsätt lyssna, utan Lyssningshistorik!

    Kan du se hur långt du lyssnat där?

    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Jo men där kan man se det men det är ju i listan på alla avsnitt som jag vill se vilka jag inte lyssnat på än. Det går inte att lösa längre?

  • Jag håller med om att vi bör visa det även i avsnittslistan, men ville kartlägga om felet berodde på att informationen av någon saknas helt hos dig, eller om detta är mer av en "gränssnitts-fråga", och den saknas i en del lägen där den skulle göra nytta!

    Tack för att du rapporterade in detta. Jag ser till att de kolleger som arbetar med appens form och funktion får del av det!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Vi har inte lyckats återskapa detta, trots att vi har försökt på olika telefoner (men är osäker på om vi har testat på just Sony XA1 Ultra) och med olika vägar in till programmets lista. På alla telefoner och plattor vi försökt återskapa felet, har informationen om lyssning sett ut som den ska ...

    Har du kvar problemet? Är det i så fall denna väg du brukar gå för att nå exempelvis Morgonpasset i P3?
    1. Välj Min sida i appens nederkant
    2. Program du följer
    3. Fliken Program
    4. Tryck på Morgonpasset i P3 för att se de senaste avsnitten
    Ser det då annorlunda ut med lyssningsmarkeringen via denna väg?
    1. Välj Sök program i appens nederkant
    2. Skriv in Morgonp i sökrutan
    3. Tryck på Morgonpasset i P3 (sökträffen bland program högt uppe, inte en av de många sökträffarna på avsnitt nedanför) för att se de senaste avsnitten
    Även om vi inte kan återskapa detta, kanske det du lägger märke till kan ge oss en bättre förståelse för var felet ligger!
    Annika Webbmaster