Visa sända program i tablån

I sr play appen hade det varit väldigt praktiskt om man även kunde se program som sänts tidigare under dagen (och kanske veckan) i tablån. Då kan man till exempel gå tillbaka och lyssna på program från morgonen som man missat eller vill lyssna klart på. Som det är nu är det svårt att hitta om man inte vet vad programmet hette.

Kommentarer

  • Hej
    Tack för ditt förslag. Det ska sedan vägas mot andra förbättringar som behövs i Play och då också hur många funktioner som ska finnas just där.
    Idag kanske det annars skulle fungera att gå till sidan
    http://sverigesradio.se/sida/tabla.aspx?program...,
    dvs P1-tablån, och lägga till den på hemskärmen. Längst ner på den sidan kan man sedan välja valfri tablå. Om du hittar ett intressant program i tablån är det bara att klicka på lyssningsknappen för att höra via webbsidan, eller klicka på tablåtexten för att komma till mer info om programmet. Där går det också att välja Öppna i Sveriges Radio Play om du föredrar att lyssna via appen.
    Mvh