Vill slippa automatisk uppspelning av nästa avsnitt

Jag länkar gärna olika nyheter på lätt svenska till mina elever på sfi. Hur gör jag för att bara länka en nyhet? Jag vill inte att nästa nyhet ska påbörjas automatiskt, jag vill hellre att mina elever lyssnar flera gånger på den nyhet jag har skickat. Mina elever använder inte appen, utan jag länkar direkt till webben.

Kommentarer

  • Hej
    Tyvärr kan du inte påverka det med länken du skickar, utan de måste göra det på datorn de lyssnar på.
    Man fäller ut spelaren genom att klicka på pilen till höger, då får man upp några inställningar, varav en att slå av eller på 'spela nästa'.

    mvh
  • Ok då vet jag, tack för hjälpen!
    Tyvärr är det svårt för många av mina elever att styra med inställningar, så vi får helt enkelt låta det vara.