Vill kunna snabbt tipsa om missar i SR Play

Emellanåt händer det att ni missar att lägga ut program eller göra det på rätt sätt i SR Play och som ni inte alltid tycks upptäcka själva. Som idag, den 18 sept 2017, när ni lagt ut endast cirka en minut av P1-morgon (gäller även på sr.se), istället för hela programmet. Det känns som förr då man inte fick någon morgontidning i brevlådan! Då vill man ju snabbt kunna tipsa er om detta och nå rätt person direkt. Hur gör man då? Hälsningar, Carina

Kommentarer

  • Hej Carina!

    Att rapportera in hit är ofta ett bra sätt. Om det är fel som uppstår under helgen, är det dock bättre att kontakta redaktionen, eftersom vi webbmastrar endast arbetar kontorstid.

    Just detta fel upptäckte vi rätt snabbt, men det har tyvärr tagit lite tid att lösa. Nu ska det dock gå att lyssna på P1-morgon.

    Tack för att du rapporterade in detta, och för att du vill hjälpa oss att så snabbt som möjligt få larm om att saker inte fungerar! Vi uppskattar det.
    Annika Webbmaster