Vill höra Lassemajas detektivbyrå och Nelly Rapp

Hej!
Hej jag tycker att ni har väldigt bra böcker men jag tycker att ni borde ta alla Lasemaja böker och ta alla Nelly rapps böcker

Kommentarer

  • Hej Melissa!

    I detta forum arbetar vi med att ge teknisk hjälp för de lyssnare som får problem med vår hemsida eller våra appar.

    Den här gången skickar jag vidare ditt önskemål till barnradion, men det går snabbare ifall du själv skriver direkt till Barnradion:
    barnwebb@sverigesradio.se

    Tack för förslag och beröm!
    Annika Webbmaster
  • Hej Melissa! Vad fint att du hörde av dig till oss! Och roligt såklart att du gillar våra böcker! Nu ska jag berätta en hemlis till dig... i sommar ska vi för första gången spela in tre böcker av Lasse-Maja! Om du vill så kan du maila mig så kan jag berätta det för dig (men vill inte skriva det här). Jag finns på linda.belanner@sverigesradio.se
    Hoppas du hör av dig! Linda
  • Och under tiden kan du lyssna på Nelly Rapp som finns här:
    https://sverigesradio.se/nellyrappmonsteragent

    😀